Všeobecné obchodné podmienky
Dominika Antošková - nechtový dizajn, M. Rázusa 1784/6, Zvolen 960 01, IČO: 53 293 860
1. Vznik zmluvného vzťahu
1.1 Zmluvný vzťah medzi vzdelávacou inštitúciou Dominika Antošková - nechtový dizajn (ďalej len "Vzdelávacia inštitúcia" a fyzickou osobou, zákonným zástupcom dieťaťa alebo zamestnávateľom (ďalej len "Zákazníkom"), vzniká záväzním prihlásením sa Zákazníka na vzdelávacu aktivitu (ďalej len "Vzdelávanie") a ústnym alebo písomným potvrdením realizácie Vzdelávania zo strany Vzdelávacej inštitúcie formou pozvánky obsahujúcej informáciu o stanovenom termíne, mieste a čase začiatku Vzdelávania a jeho oraganizácii.
2. Platba
2.1 Zákazník sa záväzním prihlásením na Vzdelávanie zaväzuje uhradiť cenu za vybrané Vzdelávanie (ďalej len "Poplatok za vzdelávanie") a to prevodom na účet Vzdelávacej inštitúcie, platbou platobnou kartou alebo v hotovosti v sídle Vzdelávacej inštitúcie.
2.2 Deň splatnosti Poplatku za vzdelávanie je najneskôr v deň stanoveného dátumu začiatku Vzdelávania, na ktorý sa Zákazník prihlásil (na základe individuálnej žiadosti Zákazníka a súhlasu Vzdelávacej inštitúcie aj neskôr).
2.3 Poplatok za vzdelávanie sa považuje za uhradený v deň pripísania finančných prostriedkov na účet Vzdelávacej inštitúcie, prípadne v deň hotovostnej úhrady v pokladni Vzdelávacej inštitúcie.
2.4 Podmienky vrátenia zaplateného Poplatku za vzdelávanie pred alebo po začatí Vzdelávania upravuje bod 3.2 (Strorno poplatky).
3. Zrušenie zmluvného vzťahu
3.1. Zrušenie zmluvného vzťahu zo strany Zákazníka (ďalej len "Zrušenie účasti na vzdelávaní") nastáva na základe písomného, alebo ústneho informovania Vzdelávacej inštitúcie.
3.2 Podmienky Zrušenia účastni na Vzdelávaní a stanovenie súvisiacich storno poplatkov (storno poplatkom sa rozumie zmluvná pokuta):
- v prípade zrušenia účasti na Vzdelávaní do troch dní pred dňom začatia Vzdelávania bude Zákazníkovi vrátení Poplatok za vzdelávanie v plnej zaplatenej výške,
- v prípade zrušenia účasti na Vzdelávaní v lehote od tretieho dňa pred začatím Vzdelávania do dňa začatia Vzdelávania môže Vzdelávacia inštitúcia požadovať od Zákazníka uhradenie storno poplatku za zrušenie účasti na objednanom Vzdelávaní vo výške 30% z Poplatku na vzdelávanie,
- pri zrušení účasti na Vzdelávaní v deň začatia Vzdelávania a kedykoľvek počas Vzdelávania može Vzdelávacia inštitúcia požadovať od Zákazníka uhradenie storno poplatku za zrušenie účasti na objednanom Vzdelávaní v plnej výške Poplatku za vzdelávanie.
3.3 Zrušenie zmluvného vzťahu zo strany Vzdelávacej inštitúcie nastáva na základe písomného informovania Zákazníka v nasledovných prípadoch:
- Zákazník neuhradí Poplatok za vzdelávanie v lehote jeho splatnosti
- Zákazník sa opakovane dopúšťa chovania, ktoré znemožňuje riadny a pokojný priebeh Vzdelávania, pričom Zákazník už bol na toto konanie vopred písomne upozornený a bol oboznámený s možnosťou zrušenia zmluvného vzťahu, ako aj s podmienkami, za akých bude toto zrušenie uskutočnené.
4. Všeobecné podmienky
4.1 Pri Vzdelávaní realizovanom skupinovou formou pre verejnosť Zákazník v prípade neúčasti na Vzdelávaní nemá nárok na vrátenie Poplatku za vzdelávanie, ani na akúkoľvek formu náhradného uskutočnenia Vzdelávania.
4.2 Pri Vzdelávaní realizovanom individuálnou formou na základe objednávky Zákazníka má Zákazník v prípade neúčasti na vzdelávaní nárok na presunutie alebo zrušenie vopred dohodnutého vyučovania, pričom podmienkou takéhoto presunutia alebo zrušenia je jeho oznámenie minimálne 24 hodín pred dohodnutým začiatkom vyučovania. V prípade, že Zákazník neoznámi túto skutočnosť aspoň 24 hodín pred dohodnutým časom vyučovania, bude mu účtovaný Poplatok za vzdelávanie v plnej výške tak, akoby vyučovanie riadne prebehlo.
4.3 Je striktne zakázané, aby si Zákazník a lektor Vzdelávacej inštitúcie dohodli realizáciu alebo sprostredkovanie Vzdelávania bez vedomia Vzdelávacej inštitúcie.
5. Záverečné ustanovenia
5.1 Zákazník je povinný oboznámiť sa s VOP pred začatím Vzdelávania.
5.2 Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo zmeniť VOP, a to vždy v písomnej forme, pričom je povinná ich zmenu zverejniť na webstránke a oznámiť túto zmenu Zákazníkovi prostredníctvom emailovej komunikácie.
5.3 Zmeny vo VOP nadobudnú účinnosť najskôr k prvému dňu kalendárneho mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom boli tieto zmeny zverejnené a oznámené, pokiaľ v zmenených VOP alebo v oznámení nie je určené inak.
5.4 VOP sa riadia platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, pričom prípadné spory z nich vzniknuté patria do výlučnej jurisdikcie súdov Slovenskej republiky.
5.5 Žiadne ustanovenie uvedené vo VOP nevylučuje alebo neobmedzuje akékoľvek právo Zákazníka vyplývajúce z. Občianskeho zákonníka a ostatných ustanovení platných slovenských právnych predpisov týkajúcich sa ochrany spotrebiteľa. Orgánom dozoru v spotrebiteľských záležitostiach je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj, so sídlom Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1.
6. Reklamačný poriadok
6.1 Akékoľvek sťažnosti a reklamácie je Zákazník povinný oznámiť vedeniu Vzdelávacej inštitúcie bezodkladne.
6.2 Reklamáciou sa rozumie námietka Zákazníka voči kvalite poskytnutých služieb alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým Vzdelávaním.
6.3 Nedostatky Zákazník reklamuje osobne a to buď osobne buď v kancelárii vedenia Vzdelávacej inštitúcie, elektronicky zaslaním na emailovú adresu gloss.studioandacademy@gmail.com, alebo prostredníctvom doporučenej listovej zásielky.
6.4 Reklamácia musí obsahovať:
- identifikačné a kontaktné údaje Zákazníka v rozsahu meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, emailová adresa a telefónne číslo,
- popis reklamovanej vady,
- navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie.
6.5 Vzdelávacia inštitucia sa zaväzuje, že reklamácia bude riešená bez zbytočného odkladu a v záujme Zákazníka. Po prijatí reklamácie Vzdelávacia inštitúcia najneskôr do troch pracovných dní poskytne Zákazníkovi informáciu o spôsobe vybavenia reklamácie.
6.6 Po určení spôsobu vybavenia reklamácie ju Vzdelávacia inštitúcia vybaví do desiatich pracovných dní a v zložitých prípadoch do tridsiatich dní od od uplatnenia reklamácie.
6.7 Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
- náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
- poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
- vrátenie zaplatenej sumy
- iná dohodnutá forma riešenia
6.8 Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude Zákazníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia ogranizované Vzdelávacou inštitúciou.
7. Ochrana osobných údajov
7.1 Všetky poskytnuté osobné údaje budú zhromažďované a spracúvané výlučne pre interné účely Vzdelávacej inštitúcie, a to v súlade so Zákonom č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a v zmysle Zásad spracovania a ochrany osobných údajov vo Vzdelávacej inštitúcii (dokument je dostupný na stránke www.studiogloss.sk/ochrana-osobnych-udajov/).
Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 01.03.2025.