Reklamačný poriadok

1. Akékoľvek sťažnosti a reklamácie je účastník vzdelávania povinný oznámiť vedeniu vzdelávacej inštitúcie bezodkladne.

2. Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.

3. Nedostatky účastník vzdelávania reklamuje osobne a to buď osobne buď v kancelárii vedenia vzdelávacej inštitúcie, elektronicky zaslaním na emailovú adresu gloss.studioandacademy@gmail.com, alebo prostredníctvom doporučenej listovej zásielky.

4. Reklamácia musí obsahovať:

  • identifikačné a kontaktné údaje účastníka vzdelávania v rozsahu meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, emailová adresa a telefónne číslo,
  • popis reklamovanej vady,
  • navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie.

5. Vzdelávacia inštitucia sa zaväzuje, že reklamácia bude riešená bez zbytočného odkladu a v záujme účastníka vzdelávania. Po prijatí reklamácie vzdelávacia inštitúcia najneskôr do troch pracovných dní poskytne účastníkovi vzdelávania informáciu o spôsobe vybavenia reklamácie.

6. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie ju vzdelávacia inštitúcia vybaví do desiatich pracovných dní a v zložitých prípadoch do tridsiatich dní od od uplatnenia reklamácie.

7. Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:

  • náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
  • poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
  • vrátenie zaplatenej sumy
  • iná dohodnutá forma riešenia

8. Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi vzdelávania poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia ogranizované vzdelávacou inštitúciou.


Reklamačný poriadok je platný od 01.03.2025